Σύλλογος Π.Ε. ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ: ΝΑ ΜΗ ΣΥΝΤΑΧΤΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ!

Προβολή εκτυπώσιμης μορφήςΑποστολή σε φίλοPDF version

ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ!

ΕΞΩ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας έχει κατ΄ επανάληψη τοποθετηθεί και έχει πάρει θέση και ως ΔΣ και ως θέσεις- αποφάσεις Γ.Σ. για το νέο σχολείο και την αξιολόγηση, με βάση τις οποίες, σας υπενθυμίζουμε.

Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στην συμπλήρωση οποιουδήποτε ερωτηματολογίου από οπουδήποτε κι αν προέρχεται που έχει σχέση με αποτίμηση του εκπαιδευτικού μας έργου μιας και ξέρουμε ότι όλα αυτά τα ερωτηματολόγια δεν έχουν καμιά σχέση με τον κόπο και την αγωνία των εκπ/κών, για να προσφέρουμε στα παιδιά της λαϊκής οικογένειας, που βάλλεται βάναυσα από τα κυβερνητικά μέτρα και τις κατευθύνσεις της τρόικας και της ΕΕ, τη γνώση που δικαιούνται και τους ανήκει.

Είμαστε αντίθετοι συνολικά στο νέο σχολείο της αγοράς, όπου εμπορευματοποιείται η μόρφωση, παρέχονται δεξιότητες, διαλύονται εργασιακές σχέσεις και οδηγεί σε απολύσεις.

Με τα ερωτηματολόγια αυτά αξιολογούν τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και προσπαθούν να εκμαιεύσουν θετική ή ουδέτερη στάση στο περιεχόμενο του νέου διαφοροποιημένου σχολείου της αγοράς. Θέλουν συνεργούς στο "έγκλημα". Γι' αυτό οι εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να συναινέσουν.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας καλεί επίσης τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους Δ/ντές των Σχολείων να μην προχωρήσουν σε καμιά έκθεση αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας ή οποιασδήποτε άλλης μορφής αξιολόγησης, που ζητείται τελευταία από τους Σχολικούς Συμβούλους.

Ως Δ.Σ., ως Σύλλογος και ως Κλάδος έχουμε πάρει ξεκάθαρη θέση ενάντια στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας εδώ και τρία χρόνια κι επίσης έχουμε πάρει πολλές φορές αρνητική θέση για την αξιολόγηση γενικότερα, τμήμα της οποίας είναι και η αυτοαξιολόγηση.

Επαναλαμβάνουμε ότι η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, που είναι κομμάτι της αξιολόγησης, είναι εργαλείο για να περάσουν οι αντιδραστικές αλλαγές στο χώρο της εκπαίδευσης, δηλαδή να εφαρμοστεί το νέο διαφοροποιημένο ανταγωνιστικό σχολείο της αγοράς. Το σχολείο που σπάει τον ενιαίο χαρακτήρα της εκπαίδευσης, βοηθάει στο πέρασμα των διαφόρων ευέλικτων, ευρωπαϊκών και μη, προγραμμάτων και οδηγεί σε κατηγοριοποίηση των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Ταυτόχρονα συνδέει το δημόσιο σχολείο με τους καλλικρατικούς δήμους και τις επιχειρήσεις, δηλαδή εμπορευματοποιεί την παιδεία. Όσο για το περιεχόμενο οδηγεί σε ληξιπρόθεσμες φτηνές καταρτίσεις αντί για μόρφωση.

Για όλα τα παραπάνω καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους Διευθυντές των σχολείων να μη συντάξουν καμία έκθεση αυτοαξιολόγησης και να μην προχωρήσουν στη συμπλήρωση κανενός ερωτηματολογίου που να αφορά το εκπαιδευτικό μας έργο.

Άλλο η συζήτηση του Συλλόγου διδασκόντων με ή χωρίς πρακτικά με τον προβληματισμό των συναδέλφων για τη σχολική χρονιά, για τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν και πως λύθηκαν και άλλο αυτό που ζητείται.

Καλούμε τους συναδέλφους να απευθύνονται στο Σύλλογό μας, στο Δ.Σ., για οποιαδήποτε πίεση που τυχόν δεχτούν για το θέμα αυτό από διευθυντές σχολείων, διευθυντές εκπαίδευσης ή περιφέρειας και σχολικούς συμβούλους.

 

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

η άρνησή μας να κάνουμε έκθεση αυτοαξιολόγησης ή να συμπληρώσουμε ερωτηματολόγια της ίδιας κατεύθυνσης, είναι ένας τρόπος να αποτραπεί η αξιολόγηση και ταυτόχρονα είναι και η προσωπική ώρα ευθύνης του κάθε ενός μας,



ΚΑΜΙΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ, ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ!

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ!