ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΑΘΗΝΑΣ : ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΙ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!
Η Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Αθήνας καταγγέλλει την απροκάλυπτη προσπάθεια της κυβέρνησης, που καλεί τους Συλλόγους Γονέων και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων,στο όνομα της αντιμετώπισης παραβατικών ή και εγκληματικών συμπεριφορών μέσα και έξω από τα σχολεία, να καταδώσουν τα παιδιά τους και τους μαθητές τους!
Το σκηνικό δεν είναι καινούργιο. Το επεξεργάζονται στην Ε.Ε. τα κόμματα του ευρωμονόδρομου και το έχουν αποδεχτεί και προπαγανδίσει με θέρμη η ΚΕΔΚΕ και όλοι όσοι στηρίζουν τα μαθητοδικεία, την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, τις χαφιεδοκάμερες και την καταστολή όλων των λαϊκών αγώνων. Τώρα πια, το σκηνικό αυτό εμπλουτίζεται και με τον
«Αστυνομικό της γειτονιάς». Έναν «ευέλικτο» αστυνομικό που θα συλλέγει πληροφορίες, θα παρεμβαίνει σε κοινωνικές εκδηλώσεις (είναι - δεν είναι καλεσμένος) και θα διατηρεί με προληπτικό τρόπο την τάξη στην γειτονία, αλλά και μέσα στο σχολείο.
Σε μια περίοδο που καταργούνται εργασιακά δικαιώματα, που η ανεργία και η ανασφάλεια εγκλωβίζουν τους νέους, είναι σαφές ότι σπεύδουν να πάρουν και προληπτικά μέτρα καταστολής και συκοφάντησης των λαϊκών αντιδράσεων. Βλέπετε,η φτώχεια πρέπει προκαταβολικά να ποινικοποιηθεί, για να μην εξεγερθεί!Και αν εξεγερθεί να κατασταλεί αμέσως! Ο καλύτερος τρόπος είναι ο «κοινωνικός αυτοματισμός», που στρέφει τον ένα εργαζόμενο ενάντια στον άλλο, τον ένα μαθητή ενάντια στον άλλο, το γονιό ενάντια στο παιδί του! Στόχος τους, να μείνει στο απυρόβλητο η πολιτική που οδηγεί στην εξαθλίωση την πλειοψηφία του ελληνικού λαού.
Καταγγέλλουμε, όλους αυτούς τους χυδαίους υποκριτές που μιλάνε για την καταστολή της βίας και της νεανικής παραβατικότητας και...
► Φτιάχνουν «συμβουλευτικά κέντρα νέων» για να διαχειριστούν τις παράπλευρες απώλειες του συστήματός τους. Αλήθεια τι θα κάνει, ο ψυχολόγος, έναν σ 'υποσιτισμένο μικρό μαθητή, που ζει σε σπίτι χωρίς ρεύμα, με άνεργους γονείς?
► Φτιάχνουν αυστηρούς «εσωτερικούς κανονισμούς» για να μάθουν τους μαθητές ότι «όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος» και άρα πρέπει να υπακούουν αν θέλουν να έχουν μέλλον ... (τι κρίμα που οι 30 «υπάκουοι» εργαζόμενοι στην France Telecom, περίσσευαν και αυτοκτόνησαν .. )
► Εισάγουν τον «Αστυνόμο της γειτονιάς» για ναφακελώνει όσους δεν αποδέχονται τις αξίες τους, όσους δεν είναι «νομιμόφρονες». Και αν δεν «συμμορφωθούν προς τας υποδείξεις»? Θα φτιάξουν σύγχρονες εξορίες και φυλακές?
... αλλά δε λένε κουβέντα για την κυρίαρχη και απόλυτα νομιμοποιημένη βία του κέρδους.Γιατί βία είναι όσα κάνει το κέρδος για να αυγατίζει:
- η απόλυση και η δουλειά χωρίς δικαιώματα,
- η στέρηση από αυτούς που παράγουν τον πλούτο του δικαιώματος στην ξεκούραση και την ψυχαγωγία
- η παιδική εργασία και η πρόωρη σχολική διαρροή
- το ταξικό «νέο» σχολείο που κατηγοριοποιεί τους μαθητές σε αυτούς «που τα παίρνουν τα γράμματα και σ 'αυτούς που γεννήθηκαν στουρνάρια»,
- η αμάθειας και η «δια βίου ημιμάθειας - περιπλάνησης»
- το παραπέταμα των μεταναστόπουλων ή των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο περιθώριο
- η καταστολή των αγώνων και η κατασυκοφάντησή τους
- βία ασκεί στην παιδική καθημερινότητα το ερειπωμένα σχολείο, χωρίς αυλές και χωρίς χώρους ξεκούρασης, με αίθουσες μπουντρούμια που από τον νέο χρόνο θα γίνουν και ολοήμερες φυλακές.
... Κρύβουν ότι το σχολείο επιβραβεύει τη βία, αφού από πολύ νωρίς, μαθαίνει στους μαθητές μια βασική αρχή: Πώς να είναι ανταγωνιστικοί μεταξύ τους. Στο «νέο σχολείο» η τάξη παύει να είναι ένα σύνολο. Αφήνει πίσω της αυτούς που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν. Στο «μαθητοκεντρικό» σχολείο ο κάθε μαθητής φτιάχνει το δικό του χαρτοφυλακίου (το Φάκελο του μαθητή), και ισχύει η αρχή «ο καθένας μόνος του, ο καθένας για την πάρτη του». Μέχρι να φτάσουν να γίνουν μια αγέλη που για να επιβιώσει θα αλληλοσπαράσσεται και θα πουλιέται στον φιλάνθρωπο χορηγό της.
Με την «(αυτό) αξιολόγηση», κανείς δεν θα θέλει να παραδεχτεί πως στεγάζει στην τάξη του άτυχα παιδιά, ζωηρά, άτακτα, δυσλεκτικά, βίαια και αγράμματα. Θα τα «στέλνει» λοιπόν σε άλλη περιοχή και θα έχει κάνει το καθήκον του ...
Αυτοί που μιλάνε για την καταστολή της βίας και της νεανικής παραβατικότητας, εκπαιδεύουν χρόνια τώρα τον ελληνικό λαό να δεχτεί το διαχωρισμό «σκληρών και μαλακών» ναρκωτικών.
Τα παιδιά μας δεν έχουν ανάγκη ψυχολόγους κι αστυνόμους.
Γονείς χρειάζονται, Που δεν θα κυνηγούν το μεροκάματο απ 'το πρωί ως το βράδυ και θα μπορούν να είναι κοντά στα παιδιά τους, όπως πρέπει και με το κεφάλι ψηλά. Δάσκαλους χρειάζονται που δεν θα αυτό-λογοκρίνονται στους φιλεύσπλαχνους χορηγούς, για να αξιολογηθούν θετικά και να επιβιώσουν, που θα διδάσκουν την κοινωνική αλήθεια και την δυναμική των αγώνων που διδάσκει η Ιστορία.
Καλούμε τους γονείς:
- να μάθουν στα παιδιά τους ότι ο κόσμος δεν ήταν πάντα έτσι, ούτε θα είναι πάντα έτσι.
- να δείξουν στα παιδιά τους, με το δικό τους αγωνιστικό παράδειγμα, ότι έχουνε δικαιώματα και ανάγκες και ο μόνος δρόμος για να τα διαφυλάξουνε ή να τα κατακτήσουνε είναι να τα διεκδικήσουν συλλογικά. Δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
Καλούμε γονείς, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους,
να πάρουν τα μέτρα τους οργανωμένα, μέσα από το ταξικό κίνημα για να μη γίνουμε μια κοινωνία φοβισμένων και χαφιέδων.
Να αγωνιστούμε για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης της κοινωνίας, που θα έχει στο κέντρο τις σύγχρονες ανάγκες των οικογενειών τους. Διεκδικούμε:
- Μόνιμη και σταθερή Δουλειά. με εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. για όλους
- Αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν 12χρονο υποχρεωτικό σχολείο, ενιαίο για όλα τα παιδιά μέχρι τα 18 τους χρόνια.
- Σύγχρονα σχολεία, με υποδομές και μόνιμο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Attachment | Size |
---|---|
goneis athinas HAFIEDES.doc | 64.5 KB |