ΕΛΜΕ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ : «Εχουμε συμφέρον να συμπορευτούμε». Κάλεσμα στους μαθητές και τις μαθήτριες για κοινή δράση και συμμετοχή στους αγώνες.
Submitted by user-1 on Τρί, 09/03/2010 - 15:35
«Αγαπητοί μαθητές,
Η Γενική Συνέλευση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απευθύνεται σε σας για να τονίσει ότι εκπαιδευτικοί - γονείς και μαθητές έχουμε συμφέρον να συμπορευτούμε και να δράσουμε από κοινού μαζί με όλους τους εργαζόμενους».
Με αυτά τα λόγια ξεκινά η ανοιχτή επιστολή των καθηγητών της ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης προς τις μαθητικές κοινότητες, που καλεί σε κοινή δράση για το δικαίωμα στη μόρφωση, στη δουλειά, στη ζωή, καθημερινά στα συλλαλητήρια του ΠΑΜΕ.
Οι καθηγητές καλούν τους μαθητές:
- «Να εκφράσουμε την αντίθεσή μας στην αντιλαϊκή πολιτική, που επιτίθεται στο εισόδημα της λαϊκής οικογένειας και χαρίζει δισ. στην πλουτοκρατία. Μια οικογένεια με δύο παιδιά θα έχει απώλειες της τάξης των 8.000 ευρώ το χρόνο με τα νέα μέτρα για το δημόσιο τομέα (που σίγουρα θα ακολουθήσουν και για τον ιδιωτικό). Εκφράζουμε την αντίθεσή μας στην πολιτική που θεωρεί ως "ελεύθερη" την επιλογή ανάμεσα στην ανεργία, την ανασφάλιστη ή την ελαστική εργασία χωρίς δικαιώματα. Αυτός ο εφιάλτης δεν μπορεί να είναι το μέλλον της νέας γενιάς.
- Να καταδικάσουμε τα νέα μέτρα για την εκπαίδευση, που θέλουν το μαθητή απλό κάτοχο κάποιων δεξιοτήτων που έχει καθορίσει η ΕΕ, ουσιαστικά αμόρφωτο, ευέλικτη βορά στους εργοδότες. Τα σχέδια των δυνάμεων που υπηρετούν αυτή την πολιτική εκφράστηκαν με τον καλύτερο τρόπο στην εισήγηση της υπουργού Παιδείας που ενέκρινε το Υπουργικό Συμβούλιο. Αλλα σχολεία για τα πλούσια και άλλα για τα φτωχά παιδιά, προγράμματα ανά δήμο (βλέπε και σχέδιο "Καλλικράτης") και χρηματοδότηση διαφορετική με βάση την αξιολόγησή τους. Το έδαφος για την εισβολή των επιχειρήσεων στα σχολεία έχει στρωθεί και θα βαθύνει στο όνομα της εισαγωγής της ψηφιακής τεχνολογίας. Δεν θα επιταχυνθεί μόνο το ξεπούλημα των σχολικών κτηρίων στις Συμπράξεις Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), αφού μειώνεται το κονδύλι των δημόσιων επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας. Θα επιταχυνθεί και η εισβολή τους στο πρόγραμμα σπουδών.
- Για να υλοποιηθούν όλα αυτά θέλουν και έναν εκπαιδευτικό χειραγωγημένο. Οταν μιλάνε για προσόντα στην πρόσληψη των καθηγητών και δασκάλων εννοούν πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων στην ΕΕ και τις "νέες" παιδαγωγικές μεθόδους του κεφαλαίου. Αυτό σημαίνει ταυτόχρονα στέρηση στο δικαίωμα χιλιάδων εκπαιδευτικών στη δουλειά και επέκταση της ωρομίσθιας εργασίας. Το ότι μόρφωση και ελαστικές σχέσεις στην εκπαίδευση είναι ασύμβατα το ζει στο πετσί του ο κάθε μαθητής και μαθήτρια».