Επικίνδυνη αντικομμουνιστική προπαγάνδα στα σχολεία Συζητήθηκε Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή
Submitted by user-1 on Σάβ, 12/12/2009 - 10:20
Επικίνδυνη αντικομμουνιστική προπαγάνδα στα σχολεία
Συζητήθηκε Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή
Προσπάθεια να διαψεύσει την εμπλοκή στελεχών της εκπαίδευσης στην αντικομμουνιστική προπαγάνδα που γίνεται σε σχολεία με αφορμή την επέτειο από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου , έκανε χτες στη Βουλή η υπουργός Παιδείας Α . Διαμαντοπούλου αφήνοντας ταυτόχρονα αιχμές ότι το ΚΚΕ δεν ανέχεται την ελευθερία γνώμης !
Απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Γ . Πρωτούλη, αφού είπε ότι η θέση του ΚΚΕ για την πτώση του Τείχους είναι « μονήρης , μιας και ούτε ο λαός που υπέστη τις επιπτώσεις του Τείχους , ο γερμανικός λαός , δεν την αποδέχεται » , ισχυρίστηκε ότι το υπουργείο Παιδείας δεν είχε καμία εμπλοκή σε διάφορες εκδηλώσεις που έγιναν σε σχολεία σχετικά με το θέμα . « Δεν υπάρχει , απολύτως καμία εγκύκλιος από το υπουργείο Παιδείας , δεν υπάρχουν εγκύκλιοι σχολικών συμβούλων , δεν υπάρχει κάτι που να υπέπεσε με τον οποιοδήποτε τρόπο στην αντίληψη του υπουργείου Παιδείας » , είπε .
Η Α . Διαμαντοπούλου τόνισε ότι το ΠΑΣΟΚ δε συμφωνεί με το Κομμουνιστικό Κόμμα για την αντίληψη που έχει για το σοσιαλισμό , αφού « η απόσταση των αντιλήψεών μας είναι τεράστια » και ανέφερε ότι η κυβέρνηση θα διαφυλάξει « το δικαίωμα του καθενός να διατυπώνει ελεύθερα τις απόψεις του » . Αφήνοντας δε υπονοούμενα για τη θέση του ΚΚΕ είπε : « Θέλω να πιστεύω ότι και εσείς διαφωνείτε απολύτως με εκδηλώσεις που έγιναν στο πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης , όπου δεν επέτρεψαν να γίνει συζήτηση για το θέμα του Τείχους του Βερολίνου ( σ.σ. δεν ανέφερε πότε έγιναν οι συγκεκριμένες εκδηλώσεις ) . Γιατί ο καθένας έχει δικαίωμα να διατυπώνει την άποψή του είτε συμφωνεί με το ΚΚΕ είτε διαφωνεί , όπως και εσείς , βεβαίως , διατυπώνετε ελεύθερα την άποψή σας είτε συμφωνείτε με τα άλλα κόμματα είτε όχι » .
Στις αιχμές της υπουργού απάντησε αμέσως παρεμβαίνοντας ο Γ . Πρωτούλης τονίζοντας χαρακτηριστικά : « Νομίζω ότι είναι κατανοητό και μέσα σε αυτή την αίθουσα ότι το δικαίωμα να εκφέρει ο κόσμος τη γνώμη του , πολύ περισσότερο το δικαίωμα να τη λέει θαρρετά και να αντιπαλεύει , έχει γραφτεί και με το αίμα χιλιάδων κομμουνιστών σε αυτήν εδώ τη χώρα » . Ζήτησε δε από την υπουργό , αυτό που υπαινίχθηκε για το ΚΚΕ σε σχέση με την ελευθερία της γνώμης , να το πάρει πίσω . Η Α . Διαμαντοπούλου ισχυρίστηκε ότι δεν υπαινίχθηκε τίποτα αλλά θεώρησε « δεδομένο ότι το ΚΚΕ καταδικάζει γεγονότα που έγιναν στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης » .
Προπαγάνδα των Βρυξελλών και της γερμανικής πρεσβείας
Σχολιάζοντας την απάντηση της υπουργού σχετικά με την εμπλοκή σχολείων στην αντικομμουνιστική προπαγάνδα , ο Γ . Πρωτούλης τόνισε ότι αυτή αποδεικνύεται από στοιχεία και υπογράμμισε ότι « δεν είναι εκπαιδευτική διαδικασία η προπαγάνδα των Βρυξελλών και της γερμανικής πρεσβείας στη χώρα μας , η συμμετοχή σχολείων και μαθητών σε αντικομμουνιστικές εκστρατείες , όπως η συγκεκριμένη , με αφορμή των ανατροπή των σοσιαλιστικών χωρών πριν από 20 χρόνια » .
Στα σχολεία , εξήγησε ο βουλευτής , δεν είχαμε συζήτηση , όπου όλοι θα μπορούσαν να εκφράσουν την άποψή τους για σημαντικά ιστορικά γεγονότα , όπως το Τείχος του Βερολίνου , με αποτέλεσμα να εμπλουτιστεί η ιστορική γνώση από τους μαθητές . Αλλωστε , τόνισε ο Γ . Πρωτούλης , κάτι τέτοιο η εκπαιδευτική πολιτική το αρνείται αφού για παράδειγμα οι μαθητές δε διδάσκονται τίποτα για την Εθνική Αντίσταση και το φασισμό . Στη συγκεκριμένη περίπτωση , είπε , είχαμε προπαγάνδα υπό την αιγίδα της γερμανικής πρεσβείας , στο Δήμο της Αθήνας με τη συμμετοχή δύο σχολείων , των Καλαβρύτων και του Διστόμου , καθώς και εγκύκλιο της διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Κεντρική Μακεδονία και αναρωτήθηκε : « Ποιος δίνει το δικαίωμα , τα παιδιά του λαού να τα διδάσκει η γερμανική ή όποια άλλη πρεσβεία » ?
Ο Γ . Πρωτούλης τόνισε ότι είναι επικίνδυνη εξέλιξη ο αντικομμουνισμός να γίνεται επίσημη εκπαιδευτική διαδικασία , αφού η εμπειρία έχει δείξει ότι ο αντικομμουνισμός πάει χέρι χέρι με τη συνολική επίθεση στα λαϊκά δικαιώματα . Καταλήγοντας είπε ότι το Τείχος του Βερολίνου που έπεσε ήταν αυτό που προστάτευε την ειρήνη και τα δικαιώματα των λαών στη μόρφωση , στη δουλειά και τη ζωή και τόνισε : « Οι πόλεμοι στη Γιουγκοσλαβία , στο Ιράκ , στο Αφγανιστάν , οι δεκάδες ιμπεριαλιστικές σφαγές στη Μέση Ανατολή είναι μόνο ένα κομμάτι από τη βαρβαρότητα . Πανηγύρισαν ( για την πτώση ) όσοι είχαν εκθρέψει το φασισμό στη Γερμανία , οι βιομήχανοι , οι τραπεζίτες , οι μεγαλέμποροι , οι πολιτικές δυνάμεις που εκφράζουν τα συμφέροντά τους , αλλά έχασαν οι λαοί . Και δεν έχετε δίκιο ότι είμαστε οι μόνοι που έχουμε αυτή την άποψη . Την έχει το 65% του γερμανικού λαού στην Ανατολική Γερμανία . Θα ξέρει περισσότερα ...».
Το πλήρες κείμενο της ερώβτησης έχει ως εξής :
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ : Για τις δραστηριότητες σε σχολεία , με αφορμή την επέτειο από την πτώση του τείχους του Βερολίνου |
08/12/09 | |
Προς την Υπουργό Παιδείας , Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Με αφορμή την επέτειο των 20 χρόνων από την πτώση του τείχους του Βερολίνου , ξεδιπλώθηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στα κράτη - μέλη , μια συντονισμένη προσπάθεια προπαγάνδας , με στόχο τη διαστρέβλωση της ιστορικής αλήθειας και μνήμης και την εξίσωση κομμουνισμού - φασισμού .
Ο διεθνής συσχετισμός δυνάμεων το 1945 που οδήγησε στο να χωριστεί όχι μόνο μία χώρα , η Γερμανία , αλλά και μια πόλη που βρισκόταν ολόκληρη στην Ανατολική Γερμανία και το αυτονόητο δικαίωμα της Γερμανικής Λαοκρατικής Δημοκρατίας ( ΓΛΔ ) να υπερασπίσει την ύπαρξή της , επιχειρείται να εμφανιστεί ως « ολοκληρωτισμός » και « αντιδημοκρατική πράξη » .
Στον κύκλο της αντιδραστικής και ανιστόρητης προπαγάνδας , που αναπτύχθηκε και στη χώρα μας , εντάχθηκε και το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα . Είναι χαρακτηριστικό ότι με επίσημες εγκυκλίους σχολικών συμβούλων καλούνταν εκπαιδευτικοί και σχολεία να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή μαθητών σε διαγωνισμούς και εκδηλώσεις για την επέτειο της πτώσης του τείχους .
ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ Υπουργός , αν η κυβέρνηση και το αντίστοιχο υπουργείο καλύπτει τέτοιες ενέργειες που μετατρέπουν την εκπαιδευτική διαδικασία σε χώρο ανάπτυξης ανιστόρητων και μονοδιάστατων αντιλήψεων και που στόχο έχουν να χειραγωγήσουν τη συνείδηση των νέων ανθρώπων .
Ο βουλευτής
Γιάννης Πρωτούλης
|