Σ.Ε.Π.Ε. "Ο Θουκιδίδης" : Για τη συνάντηση με τον Διευθυντή εκπαίδευσης της Δ’ Διεύθυνσης
Την Δευτέρα,17/10/2016, με πρωτοβουλία του ΔΣ του συλλόγου μας, συναντηθήκαμε με το Διευθυντή εκπαίδευσης(παρευρέθηκαν και οι σύλλογοι Καλλιθέας-Μοσχάτου και Ν. Σμύρνης).Τέθηκαν από μεριάς μας θέματα που αφορούσαν:
Την ειδική αγωγή και την παράλληλη στήριξη(έχουν έρθει 82 στη Δ’ Διεύθυνση, στις 201 εγκρίσεις και έχουμε επίσης 31 νέες αιτήσεις), τις ειδικότητες, τις μετακινήσεις συναδέλφων, τους διορισμούς, τις αναπληρώσεις, τη λειτουργία του ολοήμερου, το θέμα της σίτισης(διεύρυνση της απλήρωτης εργασίας),ασάφειες και δυσκολίες στην υλοποίηση του προγράμματος για την κολύμβηση ,το ωράριο και τα προγράμματα των νηπιαγωγείων, την «πίεση» που ασκείται προς τους συναδέλφους αλλά και τους διευθυντές-ες των σχολείων-νηπιαγωγείων, προβλήματα σε πρώτες τάξεις (μη χωρισμοί τμημάτων κλπ) .Βάλαμε για άλλη μια φορά ζήτημα για την άμεση απόσυρση της νομοθετικής ρύθμισης για το ενιαίου τύπου ολοήμερο σχολείο , ως προέκταση του σχολείου της αγοράς των προηγούμενων κυβερνήσεων.
Στην ουσία συνάδελφοι-ισσες, δεν υπήρξε καμιά απάντηση, σε κανένα ζήτημα και ειπώθηκε απλά ότι οι θέσεις μας θα μεταφερθούν στην Περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης.
-Το Υπουργείο Παιδείας στην προσπάθειά του να εφαρμόσει τον «αυτόματο κόφτη» της συγκυβέρνησης και στην εκπαίδευση αυθαιρετεί ποικιλότροπα.
- Επιβαρύνει με επιπλέον διδακτικές ώρες τους εκπαιδευτικούς που δεν ορίζονται υπεύθυνοι στο ολοήμερο, εξοικονομώντας και χρήματα και προσωπικό εις βάρος και της ασφάλειας των παιδιών και των χιλιάδων αδιόριστων. Ανάλογη περίπτωση είναι και η συνοδεία των μαθητών στο Κολυμβητήριο. Ο χρόνος κατά τον οποίον ο εκπαιδευτικός συνοδεύει τα παιδιά από την αναχώρηση, τη διάρκεια του μαθήματος, ως και την επιστροφή τους είναι κανονικός εργάσιμος χρόνος. Δεν επιτρέπεται καμία παραβίαση του διδακτικού και του εργασιακού ωραρίου μας και μάλιστα εις βάρος της ασφάλειας, των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και της δουλειάς των απολυμένων και αδιόριστων συναδέλφων μας.
-Η εφαρμοστική εγκύκλιος που ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες το υπουργείο, «γέννημα» της τροπολογίας που πρόσφατα ψηφίστηκε και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από την εκπαιδευτική κοινότητα , επιτρέπει την συμπλήρωση ωραρίου εκπαιδευτικών γενικής αγωγής (μάξιμουμ 4!!!) σε μαθητές με αναπηρίες που δικαιούνται παράλληλη στήριξη, εξοικονομώντας χρήματα από την ακύρωση των προσδοκώμενων προσλήψεων και ταυτόχρονα βαθαίνει την αντιδραστική αντιπαιδαγωγική «μεταρρύθμιση» που οδηγεί σε ακύρωση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.
Με εισήγηση των σχολικών συμβούλων γενικής αγωγής !!! προς τους δ/ντές εκπαίδευσης και με ανάθεση του Δ/ντή εκπαίδευσης κάθε μαθητής, που με ευθύνη του κράτους λόγω πλημμελούς υποστήριξης του από εκ/κό ειδικής αγωγής υπολείπεται σε ώρες υποστήριξης που ορίζει το ΚΕΔΔΥ, θα καλύπτει τις ώρες αυτές από τα «περισσεύματα» ωρών εκπαιδευτικών γενικής εκπ/σης.
-Η ανασφάλεια που ζουν οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων τα τελευταία χρόνια αλλά και φέτος με την εφαρμογή του «ενιαίου τύπου ολοήμερου σχολείου», για χάρη του «εξορθολογισμού» του κόστους στην Εκπαίδευση που προτείνουν ΟΟΣΑ-ΕΕ, δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο! Οι συνέπειες των ελαστικών εργασιακών σχέσεων στον κλάδο μας, τους κρατούν ομήρους μεταξύ ανεργίας και απασχόλησης, με άμεσες αρνητικές επιπτώσεις στην ποιότητα της εκπαίδευσης.
Η τακτική της «εξαφάνισης» των χιλιάδων χαμένων ωρών σε ειδικά μαθήματα, ύστερα από τις πιέσεις του Υπουργείου και των Δ/νσεων προς τις σχολικές μονάδες για κάλυψή των κενών από συναδέλφους που δεν έχουν σχέση με το διδακτικό αντικείμενο της κάθε ειδικότητας «για να βγει οπωσδήποτε το πρόγραμμα» και να φανεί στους γονείς ότι όλα λειτουργούν «κανονικά» με όσο το δυνατό λιγότερο προσωπικό και όσο το δυνατό λιγότερες προσλήψεις, στέλνει στην ανεργία χιλιάδες εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων. Άλλους τόσους να γυρνούν έως και 5 σχολεία για κάποιους μήνες το χρόνο σαν «ξένο σώμα» στο σχολικό περιβάλλον. Δημιουργεί συνθήκες συναδελφικού «κανιβαλισμού» και εργασιακής ανθρωποφαγίας κάτω από τον εκβιασμό της αναγκαστικής μετακίνησης από σχολείο σε σχολείο.
Το μοναδικό αίτημα που καλύπτει τις ανάγκες, κρατά ενωμένο τον κλάδο, δίνει λύση στα μεγάλα προβλήματα που ζουν οι χιλιάδες συμβασιούχοι είναι:
Κάλυψη όλων το κενών με μόνιμους μαζικούς διορισμούς χωρίς όρους και προϋποθέσεις .Καμιά κατάργηση-σύμπτυξη σχολείων και τμημάτων. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Νέα σχολικά κτίρια.
Attachment | Size |
---|---|
24-10.doc | 49.5 KB |