ΕΛΜΕ Πειραιά: Για τις υπεραριθμίες και τη στελέχωση του 2ου βαθμολογικού κέντρου για τα ΓΕΛ

Προβολή εκτυπώσιμης μορφήςΑποστολή σε φίλοPDF version

Έχει καταγγελθεί από την ΕΛΜΕ πολλές φορές, με στοιχεία και επιχειρήματα, ότι η μνημονιακή πολιτική της αδιοριστίας οδηγεί σε ευελιξία των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών και σε ανασφάλεια. 

Ουσιαστικά, με εξαίρεση τους λιγοστούς διορισμούς από τον ΑΣΕΠ του 2008, έχουμε 9 χρόνια αδιοριστίας, στα οποία θα προστεθούν σίγουρα άλλα 3 με βάση τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στους δανειστές, για μηδενικούς διορισμούς. Για να μην επεκταθούμε τι θα σημαίνει η αέναη λιτότητα, μέσω των υψηλών πρωτογενών πλεονασμάτων, που συμφωνούν για πολλά χρόνια – ίσως και δεκαετίες – κυβέρνηση και δανειστές.   

Οι φετινοί πίνακες των συναδέλφων, που κρίθηκαν υπεράριθμοι με την Πράξη ΠΥΣΔΕ 18/25-5-17, δικαιολογούν τις ώς τώρα θέσεις μας και προειδοποιούν ότι το φαινόμενο θα ενταθεί, αν δεν αντιδράσουμε δυναμικά. 

Πάνω από 400 συνάδελφοι κρίθηκαν υπεράριθμοι. Η κυβέρνηση και η διοίκηση θέλει να μας πείσει ότι οι υπεραριθμίες αυτές είναι περίπου φυσικό φαινόμενο, ότι φταίει η κακιά μας η μοίρα. 

Δεν είναι φυσικό φαινόμενο, είναι επιλογή ενάντια στο δημόσιο σχολείο και τον εκπαιδευτικό, είναι πολιτική επιλογή της κυβέρνησης. 

  • Οι άνω των 60 υπεράριθμων συναδέλφων Πληροφορικής, είναι αποτέλεσμα των περικοπών των 3 ωρών για τον υπεύθυνο εργαστηρίου, της πολιτικής των 27αριών τμημάτων, του τσεκουριού διαρκείας σε τομείς και τμήματα στα ΕΠΑΛ, της μείωσης των ωρών στο λύκειο τα τελευταία 3 χρόνια. 
  • Οι μειώσεις ωρών στους συνάδελφους φιλόλογους ευθύνεται, μαζί με όλες τις άλλες «τεχνικές» που εφαρμόζει η διοίκηση και για τις 65 υπεραριθμίες στον δικό τους κλάδο. 

Οι συνάδελφοι αυτοί είναι πάνω από το 15% του κλάδου. Μαζί με τους συναδέλφους που είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, κινδυνεύουν να βρεθούν από Σεπτέμβρη στον «αέρα» και να τρέχουν σε 2-3 σχολεία για να συμπληρώνουν ωράριο, κινδυνεύουν με μετακίνηση εκτός Πειραιά ή να γίνουν εκπαιδευτικοί – μπαλώματα παντός καιρού. Για παράδειγμα για έναν καθηγητή Πληροφορικής μπορεί τη μία μέρα να είναι σε ΕΠΑΛ, την άλλη σε δημοτικό, και την Τρίτη σε ένα άλλο σχολείο να κάνει μαθηματικά μέσω β’ ανάθεσης. Με κατανοητές τις συνέπειες και για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό και για τη δουλειά του και τη διδασκαλία. Δυστυχώς τα παραδείγματα είναι πραγματικά και η πολιτική αυτή, αν δεν αντισταθούμε σε όλες τις μικρές και μεγάλες μάχες του επόμενου διαστήματος, θα τα κάνει πραγματικότητα για όλους τους εκπαιδευτικούς. 

 

  • Όχι στην πολιτική κυβέρνησης – δανειστών, όχι στην αέναη λιτότητα για τις ανάγκες κεφαλαίου-δανειστών.
  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια!  Καμιά συγχώνευση- κατάργηση σχολείων και τμημάτων. Ανατροπή των Υ.Α. για τη συγκρότηση τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ, Ο.Π στα ΓΕΛ, ξενόγλωσσα τμήματα, μαθησιακές δυσκολίες/ΕΑΕ. Κατάργηση της ρύθμισης για ενδιάμεσο χαρακτηρισμό παρακολουθούντων στα ΕΠΑΛ.
  • Επαναφορά του διδακτικού μας ωραρίου που ίσχυε έως το 2013.
  • Όχι στην κινητικότητα και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις. Οργανικές θέσεις για όλους.
  • Πραγματοποίηση όλων των μεταθέσεων.
  • Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί τώρα. Όχι στην ελαστική εργασία.

ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΤΟ 2ο ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟ-ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΛ

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

            Φέτος, η ΔΙΔΕ Πειραιά επέλεξε να λειτουργήσει και 2ο Εξεταστικό-Βαθμολογικό Κέντρο για τα ΓΕΛ, στο χώρο του 7ου ΓΕΛ Πειραιά.

            Ωστόσο, όπως ενημερώθηκε το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, στο νέο βαθμολογικό-εξεταστικό δεν προβλέπεται ο ορισμός Συντονιστών. Η Επιτροπή του θα αποτελείται αποκλειστικά από τον Πρόεδρο και τη Γραμματεία.

            Το γεγονός αυτό προκαλεί εύλογα ερωτηματικά στους συναδέλφους, αλλά και ανησυχία για την εύρυθμη λειτουργία του Κέντρου.

            Ο ρόλος του Συντονιστή είναι απαραίτητος για την ομαλή διενέργεια των Εξετάσεων στους Φ.Α., ενώ είναι απαραίτητη η παρουσία τους στο χώρο από την αρχή μέχρι το τέλος της διαδικασίας.

            Για τον σκοπό αυτό, το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ απαιτεί την πλήρη στελέχωση και του 2ου Βαθμολογικού με Συντονιστές.

            Επίσης, πρέπει επιτέλους να προβλεφθεί δυνατότητα χρήσης του συστήματος VBI (για την παραλαβή των θεμάτων) και στα Βαθμολογικά-Εξεταστικά Κέντρα.

            Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά θα επανέλθει με νέα ενημέρωση-ανακοίνωση για την στελέχωση των Εξεταστικών-Βαθμολογικών του Πειραιά και το πάγιο αίτημα του κλάδου μας για ανανέωση του Προσωπικού που απασχολείται σε αυτά (μόλις ολοκληρωθούν οι συναντήσεις με τους 3 Προέδρους των Βαθμολογικών).

AttachmentSize
_ελμε_υπεραριθμία.doc58.5 KB
2ο Βαθμολογικο.doc24.5 KB