Δυο σχέδια ψηφισμάτων για Δ.Σ και Γενικές Συνελεύσεις
- Σχέδιο απόφασης σχετικά με την οδηγία του υπουργείου παιδείας για την ανάπτυξη συνεργασίας ανάμεσα στα λύκεια και το «σωματείο επιχειρηματικότητας νέων»
Καταδίκη της ωμής παρέμβασης της Αμερικάνικης Πρεσβείας στις νεανικές συνειδήσεις των μαθητών μας.
Σχέδιο απόφασης σχετικά με την οδηγία του υπουργείου παιδείας για την ανάπτυξη συνεργασίας ανάμεσα στα λύκεια και το «σωματείο επιχειρηματικότητας νέων»
Το Υπουργείο Παιδείας με το υπ’ αριθμόν 125075/Γ7/12-10-2012 έγγραφο καλεί τα Λύκεια να αναπτύξουν «συνεργασία» με το «Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων» (ΣΕΝ).
Καλεί τους εκπαιδευτικούς να προχωρήσουν σε δραστηριότητες καθορισμένες από το «Σωματείο» αυτό, στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ), των μαθημάτων Οικιακή Οικονομία, Αρχές Οικονομίας, Τεχνολογίας και της ερευνητικής εργασίας (project).
Το Διοικητικό του Συμβούλιο του ΣΕΝ απαρτίζεται από στελέχη μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων (Microsoft, APIVITA, ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, CHIPITA, S&B ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΟΡΥΚΤΑ, Allianz, CEO Soros Hills κ.α.) καθώς και μεγαλοδημοσιογράφοι.
Οι μαθητές πρόκειται να «διδαχθούν», από το ΣΕΝ, μέσω της ερευνητικής εργασίας (project):
ότι τα οικονομικά του ατόμου και η εξεύρεση εργασίας είναι υπόθεση προσωπικών δεξιοτήτων και ικανότητας επένδυσης και ότι (οι μαθητές) πρέπει να «ξοδεύουν έξυπνα – more than money».
Να λοιπόν γιατί δεν βρίσκουν εργασία 1,5 εκατομμύρια άνεργοι στην Ελλάδα και 22 εκ. στην Ε.Ε. Επειδή, δεν έχουν τις απαιτούμενες δεξιότητες (!). Όχι επειδή η ανεργία είναι σύμφυτη με το καπιταλιστικό σύστημα. Και να γιατί πεινάνε τα παιδιά στα σχολεία. Γιατί δεν έχουν οι οικογένειές τους «ικανότητες επένδυσης» ή δεν ξοδεύουν έξυπνα (!). Όχι επειδή όσο υπάρχει ο καπιταλισμός, θα υπάρχουν φτώχεια, ανεργία, πόλεμοι και εξαθλίωση.
ότι μια οικονομία «για να είναι ελεύθερη πρέπει να αφήνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στις ιδιωτικές επιχειρήσεις» και ότι η «μετακίνηση των πόρων (φυσικών, ανθρωπίνων, κεφαλαιουχικών) ανά τον κόσμο είναι ένα φυσικό χαρακτηριστικό του διεθνούς εμπορίου».
Δηλαδή, ότι τα μονοπώλια, μπορούν «ελεύθερα» να σαρώνουν τους πάντες και τα πάντα στο πέρασμά τους, να ληστεύουν τις πλουτοπαραγωγικές πηγές χωρών και λαών, να καταδικάζουν χιλιάδες εργαζόμενους στη μετανάστευση και την προσφυγιά!
ότι (οι μαθητές) πρέπει να μάθουν να ζουν «στη σκιά των στελεχών», «να κάνουν δική τους υπόθεση την επιτυχή λειτουργία των επιχειρήσεων και να συμβάλλουν στην καινοτομία για την κερδοφορία»
Υπάρχει μάλιστα προτεινόμενο μάθημα με τίτλο «στη σκιά των στελεχών». Δηλαδή, οι μαθητές πρέπει μάθουν να προσκυνούν μια ζωή το καπιταλιστικό σύστημα! Να εξαρτούν την «ευημερία» τους από την επίτευξη των στόχων των αφεντικών τους! Να δουλεύουν μια ζωή, σαν «καλά γρανάζια» για να αυξάνουν τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών! Να έχουν για πρότυπά τους στη ζωή τα μεγαλοστελέχη των επιχειρήσεων, τους γιάπηδες! Κουβέντα βέβαια για το γεγονός ότι τα κέρδη είναι αποτέλεσμα της κλοπής της απλήρωτης εργασίας των εργαζομένων, της υπεραξίας, της ταξικής εκμετάλλευσης!
Να με ποιό τρόπο μπαίνουν οι επιχειρηματίες στα σχολεία, ώστε να κάνουν πλύση εγκεφάλου στα παιδιά και να τα «διαπαιδαγωγήσουν» με τις σάπιες αξίες του καπιταλιστικού συστήματος.
Να με ποιό τρόπο υλοποιείται η απόφαση της Ε.Ε. και των μονοπωλίων( που έχουν σχεδιάσει, ήδη από το 1995, με τη Λευκή Βίβλο για την παιδεία) η προώθηση της «επιχειρηματικότητας στα σχολεία σαν μια εγκάρσια δεξιότητα».
Άλλωστε, η ευρωπαϊκή επιτροπή (commission), στα πλαίσια της στρατηγικής της Λισσαβόνα, έχει αποφασίσει «την προώθηση της επιχειρηματικής νοοτροπίας μέσω της εκπαίδευσης και της μάθησης», ακόμα και στα Δημοτικά Σχολεία (ανακοίνωση COM(2006) 33, Βρυξέλλες, 13.2.2006).
Στην ανακοίνωση αυτή αναφέρεται ότι: «Η προσήλωση των διευθυντών και των διοικητικών συμβουλίων των σχολείων στο σκοπό αυτό (δηλαδή στην προώθηση της επιχειρηματικότητας) έχει ζωτική σημασία, όπως επίσης και η συμμετοχή των γονέων. Πρέπει επίσης οι δημόσιες αρχές, ιδίως οι αρμόδιες αρχές για την εκπαίδευση, την απασχόληση, τη βιομηχανία και τις επιχειρήσεις, να προωθούν δραστήρια την εκπαίδευση σχετικά με την επιχειρηματικότητα».
Αποδεικνύεται ότι όσοι υποστηρίζουν ταυτόχρονα και την Ε.Ε., αλλά και το δικαίωμα του λαού στη μόρφωση λένε συνειδητά ψέματα, συσκοτίζουν την αλήθεια, σπέρνουν αυταπάτες. Δεν γίνεται κάποιος να υποστηρίζει και την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και τη διδασκαλία της επιστημονικής και ιστορικής αλήθειας. Δηλαδή, να είναι και με το «χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα». Η Ε.Ε. είναι ένωση του κεφαλαίου απέναντι στους λαούς.
Να ποιος είναι ο ρόλος και η αποστολή του «νέου σχολείου», ο ρόλος και η αποστολή του σημερινού αστικού σχολείου:
Να «διδάσκει» την αιωνιότητα του συστήματος, τις καπιταλιστικές αξίες.
Να μην μάθουν ποτέ τα παιδιά, ότι οι λαοί μπορούν να πάρουν τις τύχες τα χέρια τους, να οικοδομήσουν τη δική τους κοινωνία, χωρίς εκμετάλλευση και καταπίεση.
Τέτοιου είδους προγράμματα θα παίξουν πρωτεύοντα ρόλο στις αξιολογήσεις και θα γίνουν κριτήρια διαχωρισμού των «καινοτόμων» από τους «συντηρητικούς» εκπαιδευτικούς.
Την ίδια ώρα, η ιστορία των αγώνων του λαού μας ή διαστρεβλώνεται βάναυσα ή μένει έξω από τα σχολικά βιβλία. Στα σχολεία μπορούν να μπαίνουν οι επιχειρηματίες, αλλά όχι φυσικά οι αγωνιστές συνδικαλιστές, ούτε καν οι ήρωες της εθνικής αντίστασης.
Το Δ.Σ. ….. καταγγέλλει την διεξαγωγή μαθημάτων υποταγής στα σχολεία και:
Καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων στα Λύκεια να απορρίψουν τη συνεργασία με το ΣΕΝ. Καλεί τους εκπαιδευτικούς να μη δεχθούν να γίνουν όργανα των εκμεταλλευτών του λαού και της προπαγάνδας τους.
Έξω οι επιχειρήσεις από τα σχολεία.
Δάσκαλοι και μαθητές, γονείς και εργαζόμενοι στον αγώνα για ένα σχολείο που θα μορφώνει ολόπλευρα τους νέους ανθρώπους και δεν θα τους αντιμετωπίζει σαν αναλώσιμη ύλη για να αυγαταίνουν τα κέρδη τους οι επιχειρηματικοί όμιλοι.
Καταδίκη της ωμής παρέμβασης της Αμερικάνικης Πρεσβείας στις νεανικές συνειδήσεις των μαθητών μας.
Το Δ.Σ. . καταδικάζει την ωμή παρέμβαση της Αμερικάνικης Πρεσβείας στις νεανικές συνειδήσεις των μαθητών μας.
Η Αμερικανική Πρεσβεία στην Ελλάδα ανακοίνωσε ότι προσφέρει μία υποτροφία σε έναν Έλληνα μαθητή, προκειμένου αυτός να λάβει μέρος σε «επιμορφωτικό» πρόγραμμα 4 εβδομάδων στις ΗΠΑ («2013 BENJAMIN FRANKLIN TRANSATLANTIC FELLOWS SUMMER INSTITUTE», http://athens.usembassy.gov/benjamin_franklin_program.html).
Στο πρόγραμμα θα πάρουν μέρος 40-50 ευρωπαίοι και 10 αμερικάνοι μαθητές και θα περιλαμβάνει «συζητήσεις πάνω σε παγκόσμια θέματα κοινού ενδιαφέροντος» «εξάσκηση για την απόκτηση ηγετικών ικανοτήτων», «επιμορφωτικά ταξίδια» κ.α.
Στόχος του προγράμματος είναι:
- Η ενδυνάμωση «της διατλαντικής συνεργασίας» και των σχέσεων μεταξύ αμερικανών και ευρωπαίων νεολαίων.
- Η «προώθηση της αμοιβαίας κατανόησης μεταξύ ΗΠΑ και Ευρώπης».
- Η «ανάπτυξη ενός επιτελείου νεολαίων ηγετών, που θα μοιραστούν τις γνώσεις τους και τις ικανότητές τους μέσα από θετικές ενέργειες. »
Επίσης, όπως αναφέρεται, όσοι λάβουν μέρος στο σεμινάριο θα πρέπει υποχρεωτικά μετά από αυτό, να λάβουν μέρος και «σε άλλες δραστηριότητες, που θα πραγματοποιηθούν στις πατρίδες τους»!
Ο καθένας μπορεί να καταλάβει που αποσκοπούν τα σεμινάρια αυτά των αμερικάνων ιμπεριαλιστών.
Κάνουν πλύση εγκεφάλου σε νέα παιδιά. Στρατεύουν (αν δεν στρατολογούν κιόλας) νέους άνθρωπους στην προώθηση της βάρβαρη πολιτική τους, που μακελεύει λαούς, ανάμεσά τους και τον αμερικάνικο.
Ανάμεσα σε αυτά που θα «διδάξουν» είναι οι αξίες της «ελευθερίας και της δικαιοσύνης» του κεφαλαίου να εκμεταλλεύεται στυγνά τους εργαζόμενους, να δημιουργεί κοινωνίες μαζικής εξαθλίωσης, αστέγων και ανέργων.
Του κεφαλαίου που δε διστάζει να δολοφονεί λαούς, όπως το «δίδαξαν» τόσο αποτελεσματικά, με τα όπλα, στους λαούς της Γιουγκοσλαβίας, του Ιράκ, του Αφγανιστάν, της Λιβύης, της Ελλάδας κ.ά.
Ανάμεσα σε αυτά που θα «διδάξουν» είναι πως ο καθένας μπορεί να οπλοφορεί, ακόμα και αν είναι ψυχικά διαταραγμένος, ώστε να πουλάνε όπλα οι αμερικανικές πολεμικές βιομηχανίες. Τι και αν σκοτώνονται μέσα σε δημοτικά σχολεία μικρά, αθώα παιδιά;
Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, αποτελεί διακηρυγμένο στόχος της Πρεσβείας των ΗΠΑ, να «μειωθεί ο αντιαμερικανισμός του ελληνικού λαού». Να σταματήσει η πορεία του Πολυτεχνείου να κατευθύνεται στην Αμερικάνικη Πρεσβεία.
Δεν θα τους περάσει. Κανένας μαθητής να μην πάρει μέρος στο σεμινάριο.
Ο ελληνικός λαός γνωρίζει από τα έργα και τις ημέρες του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού, από τα έργα και τις ημέρες του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε.
Όσοι λένε στο λαό, πως για να «σωθεί», οφείλει να διαλέξει με το ζόρι έναν «καλό προστάτη», έναν «καλό ιμπεριαλιστή», είτε αυτός είναι η Ε.Ε., είτε οι ΗΠΑ, είτε η Ρωσία, είτε άλλος, δεν υπηρετούν τα συμφέροντά του. Δρούνε ενάντιά του.
Το Δ.Σ….. καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους μαθητές, όλο το λαό, να καταδικάσει, για μια ακόμη φορά, τις μεθοδεύσεις και παρεμβάσεις των Αμερικάνων ιμπεριαλιστών και τα μαθήματα Αμερικανικής πολιτικής σε Έλληνες μαθητές.